Quality Policy

Πολιτική Ποιότητας

Η PRIME SOLUTIONS SA δραστηριοποιείται στην παραγωγής καλλυντικών στην Ελλάδα και τα προϊόντα της απευθύνονται στην ελληνική αγορά και στο εξωτερικό. Η παραγωγή διεξάγεται στις ιδιόκτητες υπερσύχρονες εγκαταστάσεις υψηλών προδιαγραφών και σύμφωνα με τις διαδικασίες που προβλέπονται από την Ευρωπαϊκή Νομοθεσία και τον Εθνικό Οργανισμό Φαρμάκων (Ε.Ο.Φ).
Το ΟΡΑΜΑ μας είναι η δημιουργία μιας επιχείρησης η οποία θα κατέχει ηγετική θέση στην ελληνική αγορά και ικανοποιητική παρουσία στην παγκόσμια αγορά.

Το επιτυχημένο δίκτυο franchising που καλύπτει ήδη τα 2/3 του ελλαδικού χώρου, στοχεύουμε να ολοκληρωθεί άμεσα, έτσι ώστε η παρουσία της Spring Air να διακρίνεται σε κάθε γωνιά της χώρας. Οι σύγχρονες μέθοδοι marketing που εφαρμόζουμε σε συνδυασμό με την σταθερά υψηλή ποιότητα προϊόντων & υπηρεσιών που παρέχουμε, έχουν ως στόχο να εντάξουν τα προϊόντα μας σε κάθε επαγγελματικό χώρο και να μας καταστήσουν μόνιμους συνεργάτες. Η αναγκαιότητα αυτή θα στηρίζει αδιάκοπα την επαγγελματική σχέση μεταξύ franchisee & καταναλωτικού κοινού.

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ μας συνίσταται:

  • στην προσπάθεια για παράδοση προϊόντων άψογης και σταθερής ποιότητας στους πελάτες μας

  • την ικανοποίηση των προσδοκιών κάθε ενδιαφερόμενου μέρους

  • στην παροχή υπηρεσιών οι οποίες θα συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις των πελατών

  • στον σχεδιασμό & παραγωγή ευέλικτων προϊόντων και παροχή σύγχρονων υπηρεσιών

  • στην ανάπτυξη δικτύου συνεργατών (franchising)

  • στην τήρηση των κανόνων & νόμων για την κυκλοφορία νόμιμων & φιλικών προς τον άνθρωπο προϊόντων

  • στην αδιάκοπη εκπαίδευση & εξειδίκευση του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας μας

  • στην παρακολούθηση όλων των παραμέτρων λειτουργίας της που μπορεί να επηρεάσουν την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών της, έχοντας ορίσει μετρήσιμους δείκτες.

  • στη δέσμευση για παροχή όλων των αναγκαίων πόρων για την τήρηση και διαρκή βελτίωση του Συστήματος Ποιότητας κατά ISO 9001:2015


Εφαρμόζοντας τη στρατηγική μας δεσμευόμαστε στους ακόλουθους ΣΤΟΧΟΥΣ:

  • διαρκής αύξηση του βαθμού ικανοποίησης των πελατών μας

  • διαρκή μείωση των προβλημάτων που παρουσιάζονται κατά την παροχή των υπηρεσιών

  • αύξηση του αριθμού των πελατών μας στην παγκόσμια αγορά

  • διαρκής εκπαίδευση των εργαζομένων

  • αύξηση του αριθμού των συνεργατών

  • δυναμική παρουσία στις εκθέσεις του εξωτερικού

  • τήρηση των κανόνων & προδιαγραφών της Νομοθεσίας καθώς και παρακολούθηση νέων Κανονισμών & εναρμόνιση με αυτούς

  • διαρκής βελτίωση της αποτελεσματικότητας των διαδικασιών του Συστήματος Ποιότητας

  • κοινοποίηση της Πολιτικής Ποιότητας σε όλα τα Στελέχη της επιχείρησης και κάθε άλλον ενδιαφερόμενο μέρος

  • απόλυτη συμβατότητα της Πολιτικής Ποιότητας με τον σκοπό της επιχείρησης και την εξυπηρέτηση των στόχων της


Το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας της εταιρείας ανασκοπείται σε τακτά χρονικά διαστήματα ως προς την πληρότητα και την αποτελεσματικότητά του, τροποποιείται όποτε αυτό κρίνεται αναγκαίο και ταυτόχρονα κοινοποιείται στο προσωπικό.