Quality Policy

Η PRIME SOLUTIONS SA δραστηριοποιείται στην παραγωγή καλλυντικών, απολυμαντικών, βιοκτόνων, συστημάτων και προϊόντων απόσμησης/αρωματισμού και ιατροτεχνολογικών προϊόντων στην Ελλάδα και τα προϊόντα της απευθύνονται στην ελληνική αγορά και στο εξωτερικό. Η παραγωγή διεξάγεται στις ιδιόκτητες υπερσύχρονες εγκαταστάσεις υψηλών προδιαγραφών και σύμφωνα με τις διαδικασίες που προβλέπονται από την Ευρωπαϊκή Νομοθεσία και τον Εθνικό Οργανισμό Φαρμάκων (Ε.Ο.Φ). Το ΟΡΑΜΑ μας είναι η δημιουργία μιας επιχείρησης η οποία θα κατέχει ηγετική θέση στην ελληνική αγορά και ικανοποιητική παρουσία στην παγκόσμια αγορά.

 

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ μας συνίσταται:

  • στην προσπάθεια για παράδοση προϊόντων άψογης και σταθερής ποιότητας στους πελάτες μας
  • στην ικανοποίηση των προσδοκιών κάθε ενδιαφερόμενου μέρους
  • στην παροχή υπηρεσιών οι οποίες θα συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις των πελατών
  • στον σχεδιασμό & παραγωγή ευέλικτων προϊόντων και παροχή σύγχρονων υπηρεσιών
  • στην τήρηση των κανόνων & νόμων για την κυκλοφορία νόμιμων & φιλικών προς τον άνθρωπο προϊόντων
  • στην αδιάκοπη εκπαίδευση & εξειδίκευση του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας μας
  • στην παρακολούθηση όλων των παραμέτρων λειτουργίας της που μπορεί να επηρεάσουν την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών της, έχοντας ορίσει μετρήσιμους δείκτες.
  • στη δέσμευση για παροχή όλων των αναγκαίων πόρων για την τήρηση και διαρκή βελτίωση του Συστήματος Ποιότητας κατά ISO 9001:2015, ISO 22716:2007 και ISO 13485:2016.

 

Εφαρμόζοντας τη στρατηγική μας δεσμευόμαστε στους ακόλουθους ΣΤΟΧΟΥΣ:

  • διαρκής αύξηση του βαθμού ικανοποίησης των πελατών μας
  • άμεση ανταπόκριση στις απαιτήσεις των πελατών και στην τήρηση των δεσμεύσεων και των υποχρεώσεων της εταιρείας, όπως αυτές προσδιορίζονται μέσα από τις σχετικές συμβάσεις την τήρηση των δεσμεύσεων της προς αυτούς
  • διαρκή μείωση των προβλημάτων που παρουσιάζονται κατά την παροχή των υπηρεσιών
  • ενδελεχή αναπληροφόρηση από τους πελάτες και την αγορά, συμπεριλαμβανομένων των παραπόνων
  • διασφάλιση της συνεργασίας με προμηθευτές και παρόχους οι οποίοι ικανοποιούν καθορισμένες απαιτήσεις ποιότητας
  • αύξηση του αριθμού των πελατών μας στην παγκόσμια αγορά
  • διαρκής εκπαίδευση των εργαζομένων
  • αύξηση του αριθμού των συνεργατών
  • δυναμική παρουσία στις εκθέσεις του εξωτερικού
  • τήρηση των κανόνων & προδιαγραφών της Νομοθεσίας καθώς και παρακολούθηση νέων Κανονισμών & εναρμόνιση με αυτούς
  • διαρκής βελτίωση της αποτελεσματικότητας των διαδικασιών του Συστήματος Ποιότητας
  • κοινοποίηση της Πολιτικής Ποιότητας σε όλα τα Στελέχη της επιχείρησης και κάθε άλλον ενδιαφερόμενο μέρος
  • ενθάρρυνση του προσωπικού για συμμετοχή και συνεισφορά στη συνεχή βελτίωση
  • παροχή του πλαισίου για την καθιέρωση και ανασκόπηση των στόχων για την ποιότητα
  • απόλυτη συμβατότητα της Πολιτικής Ποιότητας με τον σκοπό της επιχείρησης και την εξυπηρέτηση των στόχων της.

 

Για την εξασφάλιση της διατήρησης της απόδοσης του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας και τη συνεχή βελτίωσή του, η εταιρεία εφαρμόζει μηχανισμό ελέγχου, που συνίσταται στην μέτρηση δεικτών απόδοσης των διεργασιών της, στην καταγραφή και αξιολόγηση των διενεργούμενων ελέγχων, στις εσωτερικές επιθεωρήσεις, στον εντοπισμό τυχόν προβλημάτων και στις διορθωτικές και προληπτικές ενέργειες.

 

Το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας της εταιρείας ανασκοπείται σε τακτά χρονικά διαστήματα ως προς την πληρότητα και την αποτελεσματικότητά του, τροποποιείται όποτε αυτό κρίνεται αναγκαίο και ταυτόχρονα κοινοποιείται στο προσωπικό.